طبس و ده سال سؤال بي پاسخ، آقاي استاندار پاسخ نمي دهيد؟؟؟

یک فردائی طبسی

سالها پيش بنابر هرچه كه اسمش را بگذاريم...مصلحت؟، مشورت؟، منفعت؟ يا هر واژه ديگر شهرستان طبس از پيكره وسيع خراسان بزرگ منفك شد و به استان يزد پيوست.

البته آنچه مسلم است، خاك خراسان به دروازه باني طبس از سمت كوير ايران شهرتي ديرينه داشت، كه اين مهم در جابجايي تغييري نكرد و نام طبس بعنوان دروازه خراسان يا "ميقات الرضا" باقي ماند.

اما...داستان الحاق و انتزاع بعنوان واژه و نمادي مكدر در اذهان عمومي مردم باقي ماند و گروههاي فكري مخالف و موافق را شكل داد، كه اين مقوله در هر عملي از سوي مديران كشور وجود داشته و به شكرانه وجود نظام مردمي ايران اسلامي، انتقادو پيشنهاد همواره همراه دولتمرادن و ملت عزيز كشورمان بوده و هست.

حال بعد از گذشت ده سال از الحاق شهرستان وسيع ومعدني طبس به استان يزد، با پيگيريهاي مسئولان شهرستان زمزمه هاي الحاق به خراسان جنوبي به گوش ميرسد، كه يكي انكار و يكي تصديق مي كند.

طبيعي است كه در اين حالت گروهي در موافقت طرح و گروهي در مخالفت آن اظهار نظر مي كنند، كه هردو نظر در جايگاه خود براي مديران كشور محترم و قابل بررسي است.

اينجاست كه يك رسانه بايد آيينه تمام نماي مردمي باشد كه هر روز با شوق به اطلاع از خبرهاي روز به آن رجوع مي كنند و گاهي مثل همين خبرگزاري "يزدفردا" آزادانه در ذيل اخبارنظر مي دهند و در آن درد دل مي كنند.

حال روي سخن من با استاندار عزيز و سردار بزرگ دفاع و مقاومت است:

آقاي استاندار: مگر خواسته مردم شهرستان طبس و مديران آن كه جزيي از حوزه مديريت جنابعالي است، براي شما قابل احترام نيست؟؟؟ كه البته يقين بر آنست كه هست.

مگر امروز حاضر شدن در جمع مردمي كه داراي خواسته هاي مشروع و گاهي مقبول نيز مي باشند، سختر از رويارويي شما در دوران دفاع مقدس با دشمنان اين آب و خاك است؟؟؟ كه البته در چهره بسيجي شما قطعأ اينگونه نيست.

چند سال از مديريت حضرتعالي بر استان دارالعباده مي گذرد؟؟؟ چقدر آمار خدمات استان را در مجامع مردمي، براي مردم عزيز طبس باز گو كر ده ايد؟؟؟ مگر نه اينست كه تأكيد امام كبير(ره) و رهبر فهيم (دامت بركاته) بر بازگويي خدمات مسئولان براي مردم است، تا آنان بدانند برايشان چه كرده ايد؟؟؟

همه ما ميدانيم آنچه حق و انصاف بوده را انجام داده ايد... اما حق واقعي مردم صبور و شريف شهرستان طبس ادا نشده است وآن

الف: برخورداري طبس از تشكيل "فرمانداري ويژه"

ب: داشتن حوزه انتخابيه مستقل

ج: ساعاتي ديدار آرام و رودرو با جنابعالي در يك مجمع عمومي و با حضور مديران شهرستان بوده كه سالهاست، فقط در پيغام و بيانيه و دعوتنامه خلاصه شده است.

مگر سه خواسته فوق در حوزه مديريت مقتدر و وسيع شما نمي گنجد!!!، كه امروز گروهي از همشهريانم براي تحقق اين سه خواسته مشروع و مقبول خود، مجبور به كوبيدن بر طبل جدايي از استان يزد و الحاق به استان خراسان جنوبي شوند.

جناب آقاي مهندس فلاح زاده- استاندار پرتلاش استان يزد: قدومتان را مفتخر به زيارت آقا حسين بن موسي الكاظم (ع) فرماييد و دل دريايي و بسيجي خود را به درياي خواسته هاي معوقه مردم شهرستان طبس بزنيد و براي يك روز مديريت اصولگرايانه خود را به عرصه ظهو و حضور مبدل كنيد و در كنار مردم هميشه مظلوم و مؤمن طبس و مديران دلسوز و مردمي شهرستان قرار بگيريد، تا همشهريان عزيز من بتوانند حرف دلشان را با شما بگويند و حلاوت حضورتان را به خبرهاي خوش شما بيفزايند.

مطمئن باشيد هر كس و هر شهروند فقط از ديدگاه نقد وبررسي با شما سخن خواهد گفت و هر مدير در جايگاه محبوب ملت و حامي حقوق حقه شهروندان خواسته ها را مطرح خواهد كرد.

در قامت رعناي سردار دلاور عرصه هاي مقاومت فقط لبيك به دعوت شهروندان طبسي ديده مي شود، "طبس"چشم انتظار ورود بي تكلفتان و حضور مهر بنيان شماست، كه همين روزها بياييد تا نشود مصداق " آمدي جانم به قربانت، ولي حالا چرا"؟؟؟؟؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا